Saturday 10 December 2011

@langgar lari

Pada minggu yang lepas, telah berlaku satu peristiwa yang agak mengelirukan  diminda azmi...
peristiwa tersebut berlaku di sebuah kedai kopi....

Azmi : Azam, aku nk pinjam kerete ko jap bleh tak? aku nak anta bini aku pegi klinik jap sebab
          dia sakit perut la...
Azam : eh.. boleh, pinjam lah.. kerete aku ade kat paking tu..
Azmi : time kasih la ye.. Azam, ko tau tak tadi, ade kes langgar lari kat depan kedai runcit sana tu..
           orang tua pulak yang kene langgar.. kesian meninggal kat situ jugak dia.. kejam betul sape yang bawak
           kereta tu...
Azam : ye ke?! tak baik betul sape yang langgar tu... kejam-kejam..
Azmi : aku sempat tengok nombo pendaftaran kereta tu... nombonye ABC 132, kerete wira hitam.... aku  
           rase nak report polis la..  
Azam : hhmmm.. bagustu..
Azmi : ehh..! aku pegi dulu lah.. bini aku tunggu kat umah tengah sakit, kesian dia tunggu lama...
          aku pinjam dulu ye.. petang nanti aku pulangkan... kereta ko yang mane satu???
Azam : kereta wira hitam, nombo pendaftaran ABC 132.... ade kesan darah kat depan.....

         

No comments:

Post a Comment